Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за подгрева - JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Ясно - значи подгревът си действа и зиме и лете.
    Това последното за напрежението на системата не го разбрах.
    Ако падне под определен волтаж конролера може да изключи подгрева-или да го направи само една свещ или само две!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
      Ако падне под определен волтаж конролера може да изключи подгрева-или да го направи само една свещ или само две!
      Ясно. Благодаря


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Оригинално този подгрев се командва/контролира от управлението на климатроника,и съм сигурен,че взима под внимание и външната температура,освен тази на антифриза
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Хубуу де, а къде в Епер проверявате дали го има?
          После ще слезна да гледам и на живо, ама ми стана интересно да видя в програмата
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            За електрическия подгрев ли говориш? Интересува ме той дали се пуска автоматично (примерно при палене когато околната температура е под някаква стойност) или ръчно.
            Е как

            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Оригинално този подгрев се командва/контролира от управлението на климатроника,и съм сигурен,че взима под внимание и външната температура,освен тази на антифриза
            Еми ест. че взима и външна нали се пуска само под 5гр външна температура

            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Хубуу де, а къде в Епер проверявате дали го има?
            После ще слезна да гледам и на живо, ама ми стана интересно да видя в програмата
            Нямаш го щото колата не ти е от Швеция/ Финландия и т.н.
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Е как



              Еми ест. че взима и външна нали се пуска само под 5гр външна температура



              Нямаш го щото колата не ти е от Швеция/ Финландия и т.н.
              Има коли от Холандия и северна Германия с оригинален подгрев
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Има коли от Холандия и северна Германия с оригинален подгрев
                знам че има затова съм писал т.н.
                т.е. всички студени страни
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  знам че има затова съм писал т.н.
                  т.е. всички студени страни
                  Дам, проблема е, че такива коли са рядкост, камо ли у нас където 90%+ от колите на старо са от Италия, за италиански марки процента сигурно е 99.9. Иначе и аз бих сложил на мойта, стига да намеря на разумна цена, предполагам управлението го имам заложено в компа?

                  За сега мисля да разглобя EGR клапана и да го почистя, да се надяваме, че ще подобри положението. При мен зимата загряването до 90 градуса е само сън, ако стигне 70 докато стигна до работа (около 8-9км) е добре.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от hayho Покажи съобщение
                    Дам, проблема е, че такива коли са рядкост, камо ли у нас където 90%+ от колите на старо са от Италия, за италиански марки процента сигурно е 99.9. Иначе и аз бих сложил на мойта, стига да намеря на разумна цена, предполагам управлението го имам заложено в компа?

                    За сега мисля да разглобя EGR клапана и да го почистя, да се надяваме, че ще подобри положението. При мен зимата загряването до 90 градуса е само сън, ако стигне 70 докато стигна до работа (около 8-9км) е добре.
                    аз EGR отдавна съм го затапил както и катализатора иначе 90 си стигам няма проблеми сега с подгрева нещата ще са в пъти по бързи
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от hayho Покажи съобщение
                      Дам, проблема е, че такива коли са рядкост, камо ли у нас където 90%+ от колите на старо са от Италия, за италиански марки процента сигурно е 99.9. Иначе и аз бих сложил на мойта, стига да намеря на разумна цена, предполагам управлението го имам заложено в компа?

                      За сега мисля да разглобя EGR клапана и да го почистя, да се надяваме, че ще подобри положението. При мен зимата загряването до 90 градуса е само сън, ако стигне 70 докато стигна до работа (около 8-9км) е добре.
                      Управлението се осъществява от отделен контролер (M75 в Е-learn)


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Моята го има подгрева,оригинално,сам си я внесох от Германия!Миналата година смених една свещ но от него полза кой знае не съм видял!Днес цял ден сменях термостат, имам колата от две години и умирах от студ зимата!Обаче какво и друго направих!Още от първите дни когато пристигнах с колата в Бг си затапих егр, днес го изхвърлих от самия изпускателен колектор!Заедно със отоплителя на изгорелите газове,понеже когато не минават през него той се превръща във консуматор на топлина!Сега кове 90градуса никога не е загрявала повече от 75 градуса!Във фиат форума има обширна тема за допълнителния подгрев!!!

                        Comment


                        • #27
                          Добре де, моя ЕГР също е изхвърлен, обаче колата ми с триста зора и много ръчкане подминава 70 градуса в топло августовско време
                          Термостат?
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                            Добре де, моя ЕГР също е изхвърлен, обаче колата ми с триста зора и много ръчкане подминава 70 градуса в топло августовско време
                            Термостат?
                            като за начало виж това да... лесно е
                            2-рото ако е малко над средната черта между 50 и 90 да знаеш че си е наред всичко щото това е 80 гр там... и следователно си на около 83-84-85гр
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Ще обърна внимание пак утре, но мисля, че не стига до там.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Оригинално този подгрев се командва/контролира от управлението на климатроника,и съм сигурен,че взима под внимание и външната температура,освен тази на антифриза
                                Това е само и единствено при двузоновите климатроници, които го запускат. Иначе - датчик на антифриза за температура и обороти на двигателя
                                над 500

                                Comment

                                Working...
                                X